mirabela szekely @ 06/16/2014 07:42

Aceasta regresie a fost o adevarata confirmare la tot ce exista spiritualitate ,nu credeam si nici nu stiam auzisem de vietii anterioare ca toata lumea ,dar eu am fost intr-o viata anterioara datorita Domnului Catalin si Anca ...si a fost magic,din tot ce am facut eu pana acum nimic nu se compara cu aceasta regresie ,am fost ma-m vazut , am trait acele momente din plin,am simtit,auzit ,vedea clar ...........nu stiu cum sa spun in cuvinte ....dar ce am ramas eu ff placut suprinsa este ce a facut Domnul Catalin .....cu talentul lui sau puterea lui nici nu stiu cum sa ii zic asa ceva e rar atata iubire ,atata frumusete din inauntru sper exterior( erau ca artificii in inima asa le vedeam atunci ) ,atata siguranta ,eu una nu am intalnit niciodata asa ceva si le multumesc si ii multumesc zilnic lui Dumnezeu ca acolo in planul meu am ales sa ii gasesc si sa lucrez cu ei prin cursuri ,meditatii............Va iubesc si va multumesc mult de tot . https://www.evolutiespirituala.ro/?wpcr3_review=mirabela-szekely-06162014-0742&feed_id=2530