Ancuta S. @ 12/06/2013 06:22

Atunci cand esti pregatit sa faci un pas important in viata ta sau un salt inainte, chiar daca constient nu realizezi asta, energiile din planul superior te duc exact in locul si momentul potrivit pentru a nu rata momentul! Totul este sa permiti sa se intample, pentru a trai cu toata fiinta ta si pentru ca ar fi ca o pierdere sa nu simti si sa nu vezi cum te transformi in ceva neasteptat chiar si pentru tine, dar atat de uimitor de frumos! Si foarte important, sa constati cum se schimba si cei din apropierea ta.
Un astfel de moment a fost intalnirea mea cu Anca, si ulterior cu Catalin. Doi umani calzi, vii, directi si transanti care, cu sinceritate si intelepciunea Maestrului, m-au calauzit pe parcursul acestui curs pe calea descoperirii mele. Munca cu mine eu am dus-o, nimeni nu mi-a pus cu polonicul nimic in brate! Ar fi fost imposibil, pentru ca liberul meu arbitru si posibilitatile mele de orice natura au fost respectate intr-utotul. Si in asta consta, cred eu, intelepciunea unui Maestru. De a-ti arata calea, de a te atentiona dar si de a te lasa sa mergi singur, sa descoperi cum este drumul, caderea, impactul, efortul transformarii si al redescoperirii tale!
In aceste circumstante, cursul acesta a fost captivant, uimitor si ma bucur cu tot sufletul ca l-am parcurs! Am primit informatii bogate si pretioase, pe care inca continui sa le asimilez in viata mea imbogatind-o si transformand-o in ceva mult mai bun. Si nu ma voi opri aici! In toamna merg in continuare pe drumul acesta. Astfel incat va recomand cu caldura sa aveti incredere, si mintea coborata in inimile voastre si sa pasiti pragul acestei Academii patrunzand intr-o lume noua si uimitoare!
Cu respect si admiratie! Ancuta https://www.evolutiespirituala.ro/?wpcr3_review=ancuta-s-12062013-0622&feed_id=2647