Mirabela @ 02/10/2017 03:43

Ehe si revin cu un superb feedback ptr acesta hipnoza .....deci ..am luat permisul de conducere ..yeye .....sa zic asa doua vorbe cam cum conduceam ...cred ca drept toata lumea conduce , te mai uiti prin oglinzi ..na ..dar parcarile ..doamne doamne ..nu puteam de nici o fel de nici o forma.... eu de mica incurcam stanga cu dreapta ....asa ca parcarile mele erau varza ...e ma-m dus la test o data niste emotii de imi transpirau mainile ,inima batea de numai numai ..si parca exact at ..creierul tau zice hai pa ...dupa atatea ore de condus si banii cheltuiti si timp ..ajungi acolo la test ..si gata te gandesti ..e clar se alege praful .....e prima data am picat ..mi-a zis stanga si eu am mers drept ....mama eie de stanga si dreapta ...prima data ..a doua oara ...eu soferita nu gluma i-am taiat fata la unu in roundabout..a treia ora ma-m dus in alt oras( ca am zis ca au astia ceva cu mine adik ..eu soferita na chipurile ... ) si orasul respectiv plin de dealuri de 90 de grade ..pai masina mea mica ce sa urce .. ..ehe s-a dus ....si am zis sa mai ma duc dupa un an din nou ...am luat hipnoza ( la fix a picat )..si am avut un instructor mai direct asa ...mai pe nesimtire ceea ce mi-a prins bine ....deci acum nu mai incurc stanga cu dreapta neam ...stiu sa parchez de parca e floare la ureche ..nu am avut emotii ..si ciudat incercam sa imi aduc aminte ce era in hipnoza sa ma calmez ..ca de e o zi normala ..:))) ma bucur ca am cumparat-o si ma ajutat sunt absolut sigura ca a facut mult mai mult decat am vazut realizat eu de altfel ca toate absolut toate hipnozele .. ...o recomand cu drag ....ca e ffff buna ..multumes din nou ... https://www.evolutiespirituala.ro/?wpcr3_review=mirabela-02102017-0343&feed_id=1516