Ritualurile Crucii

Ritualurile Crucii Ritualurile Crucii Ritualurile crucii sunt cele mai puternice, dar pregatirea lor este una speciala si cere unele sacrificii din partea initiatului. Pentru ca sacrificiile deschid porti catre lumea spirituala a crucii, catre fortele celeste generate de simbolul acesteia. Nu va ginditi la cine stie ce sacrificii ci la unele privatiuni personale, absolut necesare in pregatirea trupeasca, menite sa indeparteze energiile care va zagazuiesc puterile spirituale.  Tatal meu  Este o rugaciune pe cit de veche pe atit de necunoscuta. Puterea ei este fantastica, pentru ca rugaciunea adresata Tatalui este doar pentru voi, iar binecuvintarea Lui se va rasfringe doar asupra voastra. Cum se spune: “Tatal meu carele esti in ceruri / Sfinteasca-se numele Tau, / Vie imparatia Ta, faca-se voia Ta / Precum in Cer, asa si pe Pamint. / Piinea mea cea spre fiinta / Da-mi-o mie astazi / Si imi iarta mie greselile mele / Si ma ajuta si pe mine ca sa le iert gresitilor mei / Si nu ma duce pe mine in ispi... https://www.evolutiespirituala.ro/ritualurile-crucii/?feed_id=25671&_unique_id=63ee572e9d1fc