Gabriela M. @ 12/06/2013 06:30

Daca ar fi sa luam in considerare cuvintele lui A. Einstein, care spune ca am creat o societate care onoreaza servitorul, adica "mintea rationala" si a uitat darul, adica "mintea intuitiva" vom cadea de acord asupra faptului ca dincolo de ceea ce ratiunea poate cunoaste si intelege, exista cai nebanuite prin care acest "dar" ne ghideaza pe drumul devenirii si al evolutiei noastre spirituale. M-am lasat asadar, ghidata spre acest curs de catre mintea intuitiva care a pus totul la bataie pentru a ma convinge: vise, sincronicitati amuzante, intrebari la care am primit raspuns intr-un mod neasteptat etc.
Pentru mine aceste sase luni de curs au fost o adevarata calatorie initiatica in care barierele de timp si spatiu au fost depasite, multe prejudecati de natura religioasa si rationamente eronate au fost demontate firesc pe masura ce am inaintat spre Sinele meu autentic si spre darurile ascunse in "intunericul" creat de propria mea ignoranta. Fiecare etapa parcursa, fiecare intalnire cu mine insami cea de altadata... m-a adus mai aproape de adevar si de Divinitate. "Veti cunoaste adevarul si acesta va va elibera: a spus Iisus, o "eliberare" care pe alocuri a fost dureroasa ca orice metamorfoza de altfel, dar atat de binevenita. Alteori, m-am simtit coplesita: foarte multa informatie de procesat, rani vechi care s-au ridicat la suprafata spre a fi vindecate samd, dar de fiecare data am fost incurajata si asistata cu delicatete si dragoste de catre Anca si Catalin, doi oameni minunati. Iar pe masura ce am perseverat in aceasta calatorie, perspectiva mea asupra realitatii a devenit mai ampla, am fost acordata la energii si taramuri angelice de unde lucrurile se vad mult mai bine si mult mai clar. Am constientizat cata munca si cat efort se depune pentru fiecare dintre noi, de catre Fiinte vazute si nevazute, ca sa evoluam ca spirite si sa ne avantam spre dimensiuni mai inalte, mai luminoase si indescriptibil de frumoase.
Suntem iubiti, asistati, ghidati, protejati in mod constant si cu o dragoste neconditionata pe care noi avem inca dificultati s-o intelegem... dar efortul conjugat al acestor Fiinte inalt evoluate nu este suficient daca noi nu facem nimic in aceasta directie si ramanem prizonierii acestei dimensiuni joase, coplesiti de grija zilei de maine si de realitatile inerente acestei dimensiuni, care nu ne vor spune niciodata adevarul despre cine suntem noi cu adevarat si despre potentialul nostru real.
Suntem fiinte extraordinare tesute in jurul unui nucleu divin, care poarta natura Divinitatii si toate codurile de acces spre alte dimeniuni. Tot ce avem nevoie este vointa si dorinta sincera de-a evolua, de-a accesa aceste coduri, de-a ne lasa ghidati...pentru ca se stie, maestrii cei mai potriviti vor aparea in viata noastra atunci cand suntem pregatiti.
Daca exista aceasta dorinta si cautare sincera in inima voastra, daca percepeti ca viata inseamna mai mult decat robotizarea la care suntem supusi zi de zi, daca ati avut experiente deosebite sau doar ati intuit ca exista ceva minunat si frumos dincolo de valul acestei realitati, daca Divinitatea va cheama sa faceti un pas mai departe in devenirea voastra lasand in urma vechile paradigme...va incurajez sa va inscrieti la acest curs.
Asa cum am mai spus, este mai mult decat un curs...este o adevarata calatorie spre voi insiva si un pas mai aproape de Divinitatea care va cheama sa mai urcati niste trepte, descoperind noi posibilitati, noi intelesuri, noi dimensiuni a ceea ce sunteti.
Drum bun si luminat tuturor celor care vor indrazni sa faca acest pas, iar maestrilor mei - Anca si Catalin Bogdan - un mare MULTUMESC. Va iubesc pentru ceea ce sunteti, dincolo de forma si pentru ceea ce ati ales ca misiune in aceasta intrupare. Sa nu va lasati descurajati...mai multi sunt cu voi decat impotriva voastra, dar Lumina inca genereaza opozitie in dimensiunile joase, e destinui ei asumat.
Si nu in ultimul rand, le multumesc colegilor de curs: suflete prietene, suflete frumoase, cautatori ai adevarului dincolo de forme si dogme care separa, oameni minunati in mijlocul carora m-am simtit atat de...acasa. Nu ma mir ca in privinta unora dintre voi am avut inca de la inceput sentimentul ca va stiu de cand lumea. Mergeti si cresteti in Lumina, frumos si adevarat...astfel incat si altii sa doreasca sa va calce pe urme si sa fie inspirati de exemplul vostru personal. Intr-o zi ne vom reintalni, din nou. Va iubesc! https://www.evolutiespirituala.ro/?p=25517&feed_id=3646