Am participat la seminarul "Despre Multivers, Creație și Meditație – cu Alice Bailey" și am rămas profund impresionat. Evenimentul a fost o adevărată călătorie în profunzimile conștiinței și înțelegerii universului. Alice Bailey a reușit să explice concepte complexe într-o manieră accesibilă, captivantă și bine structurată.

Atmosfera a fost relaxată și plină de energie pozitivă, iar tehnicile de meditație prezentate au fost revelatoare și foarte utile. Îndrumările oferite pe parcursul seminarului m-au ajutat să îmi îmbunătățesc practica meditativă și să îmi extind perspectiva asupra creației și existenței. Cursul a fost bine organizat, iar materialele suplimentare furnizate au sprijinit perfect discuțiile și exercițiile practice.

Recomand acest seminar oricui este interesat de meditație și explorarea conceptelor legate de multivers și creație. Fără îndoială, este unul dintre cele mai instructive și revelatoare cursuri la care am participat. I-aș acorda 5 stele! https://www.evolutiespirituala.ro/spt_testimonial/118271/?feed_id=4506