Elena N. @ 12/06/2013 06:26

Anca si Catalin Bogdan sunt doua persoane deosebite, speciale si importante in viata mea. I-am cunoscut online intr-un moment dificil al vietii mele si ma bucur ca i-am contactat. Ei sunt oamenii care m-au ajutat sa trec peste un moment mai putin placut al vietii mele, drept urmare am intrat si in cursul pe care ei il aveau deschis si pentru acest lucru le multumesc.
Cursul este deosebit, foarte bine structurat cu foarte multe informatii, cu foarte multe materiale, exercitii si teme pentru acasa. Au fost 6 luni pline in care am lucrat cu mine, pentru ca intr-un final chiar si eu am inteles ca nu poate face nimeni acest lucru in locul meu, iar acest curs te ajuta sa cresti, sa evoluezi, sa te transformi, sa te vindeci.
Pentru mine nu a fost usor, initial mi-a luat ceva timp pentru ca nu eram obisnuita sa lucrez zilnic, insa dupa vreo doua saptamani am vazut cat de mult ma ajutau acele exercitii si apoi a fost mult mai usor.
Numai experimentand poti sa vezi cum este si despre ce este si a fost frumos, constructiv, vindecator, emotionant, provocator si asta datorita voua.

Anca si Bogdan
Multumesc pentru terapii, initieri, suport si pentru faptul ca mi-ati oferit posibilitatea de a participa la curs https://www.evolutiespirituala.ro/?wpcr3_review=elena-n-12062013-0626&feed_id=1327