Dan Floarea @ 02/20/2015 03:16

Acum un an cand m-am inscris la "Academia Karana" imi doream sa fac progrese in viata mea pe toate planurile. Sunt cuvinte mari si aveam impresia ca citind foarte mult si stiu foarte multe. Aveam chiar un aer de superioritate (acum pot recunoaste in schimb atunci nu as fi facut-o). Credeam de asemenea ca doar prin inscrierea si platirea unei taxe lucrurile vor veni spre mine - eu fiind foarte "iluminata" - Glumesc putin dar exista si adevar in ce scriu. Am inteles de la tine Anca pe tot parcursul acestui an ca orice ai decide sa faci prima data trebuie sa hotarasti la modul sincer ce este cel mai important pentru tine. Apoi odata stabilite prioritatile sa fi dispus sa transformi ce inveti avand constanta,perseverenta si depasirea zonei de confort . Ai spus odata la una din conferinte: :Intrebati-va cu sinceritate, chiar va doriti evolutie spirituala?” Am constientizat la un moment dat ca am stereotipuri limitative cautand sa gasesc o gramada de motivatii pentru a justifica ca nu am timp.... Modul tau de a preda foarte concis, simplu dar cu multa profunzime m-a facut sa inteleg cum functionam si cat de importante sunt aceste informatii. Una este cand citesti sau faci un curs in graba de 2-3 zile la sfarsit de saptamana si alta cand se incepe graduat, ti se explica, se construieste de la baza. Faptul ca este on line este intradevar minunat pentru ca iti da posibilitatea si creaza facilitatea de a putea frecventa cursul seara, comod, linistit la casa ta, iar pentru mine din fericire ca fiind in alta tara nu as fi reusit sa fac cursul la alt mod. Iti admir curajul si creativitatea dar si modul practic de a transpune si transmite in practica altor persoane cunoastintele tale. A produce schimbarea, a creste si a “te trezi” nu este usor , depinde foarte mult de tine si de tot ce faci in acest sens dar si de profesorul maestru in acelasi timp.Mai este putin timp si va incepe anul 2 al Academiei. Pe curand! Multumesc pentru tot! Dan Floarea https://www.evolutiespirituala.ro/?wpcr3_review=dan-floarea-02202015-0316&feed_id=937