Parintele Arsenie Boca "În fiecare noapte, la orele 12.00, se deschideau singure ușile închisorii"

Parintele Arsenie Boca "În fiecare noapte, la orele 12.00, se deschideau singure ușile închisorii" Parintele Arsenie Boca "În fiecare noapte, la orele 12.00, se deschideau singure ușile închisorii" Eu am avut un unchi, care in `48 era ofiter de Securitate la Brasov. Eram tanar si mergeam la Brasov unde mai ramaneam la el cate o saptamana, ca asa mai vedeam si eu lumea. Mergeam seara cu el prin oras, pe unde avea el treburi, ma mai lua si la serviciu si asa am aflat ceea ce va povestesc in continuare. Securitatea l-a ridicat pe parintele Arsenie de la Sambata pentru ca se stia ca face minuni si vin puhoaie de oameni la el. In `44, de exemplu, a spus la slujba oamenilor sa-si aduca copiii de la Bucuresti acasa ca va veni un prapad, si la putin timp dupa aceea a fost cumplitul bombardament american. Le era groaza ca acum, in timpul comunismului, le va spune oamenilor cu aceeasi claritate care este realitatea. Si din cauza aceasta l-au luat la Securitate si l-au schingiuit mult, saracul de el. Mie mi-a spus lucrurile acestea unchiul meu. Problema era ca desi el nu se misca ... https://www.evolutiespirituala.ro/parintele-arsenie-boca-in-fiecare-noapte-la-orele-12-00-se-deschideau-singure-usile-inchisorii/?feed_id=105357&_unique_id=65f05e4154299