INGERII PAMANTENI & COPIII INDIGO SI CRISTAL

INGERII PAMANTENI & COPIII INDIGO SI CRISTAL

Noul tip uman si centrii energetici








Copiii Indigo si de Cristal nu numai ca gandesc si se comporta diferit fata de predecesorii lor, dar sunt diferiti si spiritual. Corpurile lor subtile sunt mult mai dezvoltate si sunt conectati in mod diferit. Deoarece, ei reprezinta urmatorul pas in evolutia umana , ei poarta in aura lor semintele unei noi si importante energii care se naste pe planeta.


Este bine cunoscut de catre oamenii de stiinta ca fiecare om are o mare parte din creier si capacitatea ADNului nefolosita sau pentru care ei inca nu gasesc utilitate. Acest "surplus" de AND este chiar considerat lipsit de valoare. Totusi nu este o capacitate libera sau nevalorificata, ci este potentialul uman innascut care asteapta sa fie activate.


Fiecare fiiinta umana de pe planeta are aceasta capacitate innascuta de capata viata la potentialul complet. In metafizica, descriem aceasta capacitate Modelul Ingerului Uman. Oamenii la origine au fost desemnati sa aiba o constiienta completa a esentei lor divine si origini lor angelice. Insa, ca partea explorarii densitatii 3D, ei au fost de accord sa fie deconectati de la aceasta inalta constiinta pentru o vreme. Aceasta a avut ca effect faptul ca o parte a modelului sa fie decuplata, pentru a permite accesul acestei faze a evolutiei in aceasta densitate.


Acum insa, oamenii sunt gata sa se reconecteze , pentru ca au parcurs intreaga experienta a densitatii 3D. Suntem gata sa ducem aceasta experienta cu noi, "acasa" la sinele nostrum angelic. Suntem gata san e reconectam iar copiii Indigo si de Cristal sunt generatia de transfer. Ei sunt Podul curcubeului. S-au nascut cu modulul angelic complet conectat si sunt gata de drum!


Modelul Vechi si Nou



Modelul vechiului Om se baza pe un system energetic al corpului subtil format din 7 Chakre. Ele aveau urmatoarele culori:


-Chakra Crestetului: ALB
-Chakra Fruntii: INDIGO/VIOLET
-Chakra Gitului: ALBASTRU
-Chakra Inimii: VERDE/ROZ
-Chakra Plexului : GALBEN
-Chakra Sacrala: PROTOCALIU
-Chakra bazala: ROSU


Modelul Noului Om sau a Ingerului Uman, are 13 chakre si acestea au urmatoarele culori:


-Chakra Crestetului si a Capului: AURIU si ARGINTIU
-Chakra Pieptului superior-dreapta: ROSU
-Chakra Pieptului superior-stinga: ALBASTRU
-Chakra Inimii si a Abdomenului: VIOLET
-Chakra Minii Drepte: ROSU-VIOLET
-Chakra Minii Stingi: ALBASTRU-VIOLET
-Chakra Burtii si a organelor genitale: ROSU-PORTOCALIU
-Chakra soldului Drept si a pulpei superioare: PORTOCALIU
-Chakra Soldului Sting si a pulpei superioare: VERDE
-Chakra Genunchilor si a pulpei inferioare: GALBEN
-Chakra laba si glezna dreapta: PORTOCALIU-GALBEN
-Chakra laba si glezna stinga: GALBEN-VERDE
-Steaua pamintului: ALBASTRU ?VERDE


Deci! De aceea sunt atit de diferiti!!


In noul model energia curge in jos prin coloana vertebrala si apoi inapoi in sus prin prejur, formind niste " aripi de energie" ca ale unui inger. Aceasta inseamna ca noul "inger uman " se autosustine energetic si poarta energia la o viteza si vibratie mai mare. Copiii Indigo si de Cristal au de aceea mai multa energie si incearca sa si-o exprime in mod diferit.


Copii Indigo incearca sa-si canalizeaza energia in miscare si creativitate, ceea ce duce deseori la hiperactivitate si diagnosticarea cu ADD. De fapt, nu e nimic rau ( nici o problema ) cu acesti copii, ei doar incearca sa-si exprime simplu energetia care curge prin ei in anumite momente.


Copiii de Cristal , pe de alta parte, isi exprima energia prin incetinirea fizicului si concentrarea asupra aspectelor spirituale si multi-dimensionale.


Experienta Ingerului Uman Indigo



Copiii Indigo se nasc cu cele 13 chakre activate. Misiunea/Rolul lor este sa fie "bombe de sistem" , asa ca energia lor este centrata pe lumea exterioara. Ei se folosesc de curgerea intense a energiei kundalini pentru a simti /a experimenta lumea si modifica energiile dense si cristalizate. Acesti ingeri umani au nevoie de energia lor hiper-dinamica pentru a distruge si schimba vechile structuri si densitati ale experientei umane 3 D. " Mania tipica" copiilor Indigo este expresia acestei energii centrate pe a distruge vechiul sstem si sa curete vechile energie.


Copiii Indigo au nevoie sa fie ajutati sa inteleaga sis a-si echilibreze curgerile de energie si nu sa fie "tariti" intr-o normalitate cu medicamente ca Ritalin si Prozac. Acest tip de medicatie doar ii face sa se "detaseze" de modelul lor "inger uman" si sa-i "intepeneasca" in modelul 3D.


Experienta Ingerului Uman de Cristal


Multi Indigo se transforma acum in starea de Cristal , pe masura ce munca lor se apropie de sfirsit . Ei devin acum noii Copii De Cristal.


"Ingerul Uman " de Cristal a venit acum sa ne aduca experienta dragostei, a pacii si armoniei pe planeta, deci de aceea aceste fiinte nu au nevoie de acea focalizare puternic exterioara a Copiilor Indigo. Ei in schimb incearca sa echilibreze energiile inalte si joase ale structurilor.


Incetinirea in dezvolatare a multor copiii de Cristal este mai mult o expresie a nevoii de focalizarea a energiei lor kundalini intre constiinta 3D si 4D, si a starilor de constiinta angelica multidimensionala.


Adultii care desfasoara programe de activare si ascensiune invata de asemenea sa lucreze cu un tip diferit de energie kundalini care este mult mai intensa si puternica, si invata sa-si echilibreze energia intre cele 13 chakre. Toti oamenii au acum sansa de-si activeze cele 13 chakre ale modelului "ingerului uman".



Sa ne intelegem proprii copiii


Pe masura ce cititi aceste rinduri, veti intelege ca Noii Copiii sunt diferiti. Energia lor este mult mai rafinata si mult mai intensa.

Ei sunt mult mai sensibili si simt mult mai profund. Ei stiu cine sunt si au o constiinta si o atentie multi-dimensionala.


Trebuie sa-i pretuim pentru cine si ceea ce sunt, si sa incetam sa-i fortam sa se conformeze paradigmei acestei dimensiuni 3D.


Sarbatoriti Noul Inger Uman care s-ar putea sa fie copilul vostru!

Tutankhamon asasinat

Tutankhamon asasinat?
Despre posibilul asasinat al lui Tutankhamon


Mormîntul lui Tutankhamon continua sa ii puna în garda pe arheologi

În fiecare an, la aceasta data, în toate mijloacele de comunicare a circulat aceeasi întrebare: cum a murit Tutankhamon? Dar de aceasta data este vorba despre ceva special. Aniversam al 80-lea an de la descoperirea mormîntului lui Tutankhamon - KV 62 - si între misterele îngropate în Valea Regilor din Teba, Luxorul de astazi, poate ca acesta este cel care i-a atras cel mai mult pe istorici.
Pe 14 noiembrie 1922 echipa de sapatori ai arheologului britanic Howard Carter descoperea prima treapta a ceea ce mai tîrziu urma sa devina cea mai fastuoasa descoperire arheologica a tuturor timpurilor. Nici soldatii chinezi de teracota, nici tezaurele din Ur, nici mormintele precolumbiene intacte nu au reusit sa eclipseze stralucirea mastii de aur a lui Tutankhamon si a restului de piese întîlnite în acest mormînt acum opt decenii.
Desigur, în afara blestemului popular si a altor misterie, mai aproape de înselatorie decît de realitate, mormîntul lui Tutankhamon, la KV 62 din Valea Regilor din Luxor, continua sa puna în garda pe arheologii care încep sa studieze viata acestui tînar rege a carui moarte nu ar fi trebuit sa se întîmple la 20 de ani. Despre Tutankhamon, faraonul copil, nu stim nici de unde a venit, nici cît timp a domnit, nici de cine a fost succedat.

O carte despre asasinat

Viata lui a fost acoperita de mistere care au continuat chiar si dupa ce a facut pasul spre cealalta lume. Daca nu avem suficiente date pentru a sti cum a trait acest tînar faraon nu înseamna ca este mai putin interesant sa încercam sa întrezarim macar care a fost motivul sau care au fost motivele care l-au purtat în mormînt. În acest sens, exista în literatura egipteana o carte, care desi a fost scrisa foarte recent a devenit aproape una clasica a acestei civilizatii. Ma refer la lucrarea lui Bob Brier Asasinatul lui Tutankhamon. Adevarata istorie. Cartea nu are multi ani: a fost publicata într-o editie americana în 1998, dar se bazeaza pe doua virtuti - în primul rind este vorba despre o opera de referinta pentru cunoasterea figurii lui Tutankhamon si în al doilea rînd cerceteaza unele detalii mai curioase ale mortii acestui faraon: indiciile care par a semnala chiar si posibilitatea unei morti violente.

Ipoteza asasinatului este la fel de veche ca si descoperirea mumiei

Desi Brier a facut renumita aceasta teorie, este cert faptul ca ipoteza asasinatului este la fel de veche ca si descoperirea mumiei în KV 62. Propriile comori descoperite în mormint ne-au aratat ca ceva nu mergea bine. In KV 62 s-au descoperit efectiv 130 de bastoane, plus fragmente din altele. Toate au fost facute într-o forma magistrala si fara nici o îndoiala nu trebuie lasata la o parte posibilitatea ca multe au fost obiecte votive destinate a-l servi pe faraon dincolo. Fara îndoiala, unul dintre detaliile care au atras atentia lui Carter si a echipei lui de arheologi este faptul ca unele dintre aceste bastoane aratau ca fusesera utilizate. Urmele de uzura ale multora dintre ele nu lasa loc de îndoiala.

Unele dintre aceste bastoane aratau ca fusesera utilizate

Suspiciunile au început sa se iveasca în mintea arheologilor. Carui fapt se datora uzura acestor bastoane? Poate ca Tutankhamon suferea de vreo boala care îi provoca schiopatatul? Îndoielile s-au risipit cînd au comparat aceste descoperiri cu diverse reprezentari ale lui Tutankhamon întîlnite pe placi si reliefari ale unor mobile. Capacul unei cutii de fildes oferea o imagine destul de curioasa. Era vorba despre o piesa inventariata ca 540+551, facuta din lemn, fildes si bronz cu o înaltime de 48,5 centimetri, 72 latime si 53 grosime. Numarul de catalog de la Muzeul din Cairo este JE 61477. Deasupra ei se poate vedea familia tinerilor regi plimbîndu-se printr-o zona de gradini. La dreapta imaginii, Ankhesenamon ofera un buchet de flori sotului ei. Acesta, în dreapta placii de fildes, primeste cu placere darul ridicînd mîna stînga, în timp ce cu dreapta îsi lasa greutatea corpului pe un baston. Desigur, este destul de tipic ca suveranii si marii demnitari sa apara reprezentati cu bastoane în mîna. Sa nu uitam, de exemplu, mari sculpturi din istoria Egiptului antic cum ar fi renumitul Primarul Orasului sau Sheikh el Beled, în care acest personaj înfumurat merge cu un baston în mina dreapta. Dar ceea ce este ciudat în acest caz este gestul de înclinare a corpului lui Tutankhamon peste baston. Poate ca sint mai multe exemple ce ne pot ajuta sa vedem cu mai multa claritate faptul ca tinarul rege avea probleme cu mersul. Daca lasam deoparte reprezentarile ritualurilor de pe mormint si ne concentram asupra scenelor tipice ale vietii cotidiene plasmuite cu o arta fara egal în acesta perioada a istoriei Egiptului, ne vom da seama de detalii.

Intr-un detaliu, Tutankhamon apare asezat pe un scaun pliant, întinzînd arcul

Chiar linga patul funerar din anticamera, primul începind din stinga si care reprezinta doi hipopotami, s-a descoperit o mica gluga din lemn acoperita cu gravuri din aur. Executia este realmente magistrala si devine astfel una din piesele cele mai emblematice de la KV 62. În partea dreapta a glugii se conserva un relief poate ceva mai iesit în evidenta. Cel putin asa este pentru mine. În el apare o scena tipica de vinatoare într-o mlastina. Locul este ticsit de rate ce se rotesc în zbor peste terenul mlastinos plin de papirusi. În stînga scenei îl descoperim pe Tutankhamon cu arcul sau de vinatoare în momentul în care întinde arcul pentru a trage într-o prada. Printre atitea rate se poate vedea una ranita care, strapunsa de o sageata, lasa sa-i cada corpul peste papirusi. Alaturi de Tutankhamon artistul a gravat prezenta unui leu, o specie de animal de companie pentru tinarul suveran. În centrul scenei, la dreapta regelui se poate vedea sotia sa Ankhesenamon apropiind o sageata de sotul sau.
Nu ar avea nimic ciudat aceasta reprezentare daca nu am tine cont de un detaliu destul de evident. Pare normal ca regina sa apara asezata pe un fel de pernita cu capul întors spre sotul sau. Dar ceea ce nu pare a fi normal este ca însusi Tutankhamon sa apara asezat pe un scaun pliant întinzînd arcul. Ce vinator care se respecta trage cu arcul dintr-o pozitie asezata?
Exista alt amanunt în aceasta scena care atrage atentia de prima data. Daca ne uitam cu atentie la piciorul drept al regelui, acesta apare îndoit, lasind ca unic punct de sprijin al piciorului virful sandalei. Ne gasim deci în fata unei reprezentari total inedite a artei egiptene. În toate reprezentarile de persoane asezate pe ceva, barbati si femei, acestea apar cu ambele picioare pe pamint, unul usor mai înainte decit celalalt, dar niciodata cu talpa unuia dintre picioare ridicata.
Nu stiu daca s-au facut studii asupra sandalelor descoperite în mormint. Daca s-ar fi demonstrat o uzura inegala a încaltamintei am fi afirmat categoric ca Tutankhamon schiopata. Într-o analiza superficiala a unei perechi de sandale din papirus împodobita pe talpa cu marchetarie si aur reprezentind doi prizonieri, unul asiatic si unul african - sandale catalogate de Carter cu numarul 397 -, se vede perfect ca stinga prezinta simptome ca a fost folosita, în timp ce dreapta este intacta în totalitate; adica, acelasi picior care apare îndoit în relieful de pe gluga aurita din anticamera.

Ce arata studiul craniului

Acum sigur ca încercînd sa stim care a fost cauza schiopatatului este evident o problema destul de complicata. Ceea ce ne poate ajuta este studiul mumiei.
În acest sens, partea care a captat cel mai tare atentia si interesul este studiul craniului cind in interiorul lui s-a descoperit un os mic. La început s-a respins posibilitatea ca ar apartine septului. Se credea ca ajunsese pina in interiorul cavitatii craniene în timpul procesului de mumificare, la extragerea creierului prin nas. Apoi s-a vehiculat ideea ca era vorba despre o piesa a craniului însusi. Se pare ca este un fragment din zona occipitala, partea capului unde acesta se uneste cu vertebrele gîtului. Cînd a iesit la lumina acest amanunt curios nu au întirziat sa apara primele teorii legate de moartea lui Tutankhamon. Fiind o zona a capului atît de adunata, parea putin probabil ca, asa cum se crezuse la început, originea schiopatatului regelui se datora caderii dintr-o caruta. Trebuia cautata explicatia.
Într-o lovitura provocata care l-ar fi putut lasa maltratat pentru utimii ani sau luni de viata, schiop, pîna cînd, putin dupa aceea, a murit. Ideea ca a fost un asasinat cauza mortii lui Tutankhamon a alimentat toate tipurile de ipoteze. Inclusiv adevarate carti politiste. Este cazul cartii lui Anton Gill Orasul mortilor, Barcelona 1995. În aceasta carte un detectiv din epoca faraonica, scribul Huy, investiga întimplarile ciudate petrecute în ultimele zile ale tinarului rege, care au dus la moartea lui.

Primele ipoteze despre asasinarea lui Tutankhamon apar in anii ’60

Ideea s-a reluat continuu si nu este ciudat sa vedem în continuare în presa comentarii despre acest fapt ca si cum ar fi vorba despre ceva complet original si nou. Ultima versiune care a ajuns în mîinile mele prin intermediul presei britanice a aparut in 1997. La începutul acestui an profesorul si neuroradiologul Ian Isherwood, ajutat de inspectorul prestigiosului Scotland Yard Graham Melvin, a redeschis posibilul caz de asasinat al faraonului copil, la 3.000 de ani dupa producerea lui. În urma analizarii radiografiilor craniului mumiei la sfirsitul anilor ’60, Isherwood era convins de faptul ca spartura din osul occipital a avut loc în timpul vietii si nu în timpul mumificarii. Dupa parerea neuroradiologului, rana s-a produs putin înainte de moartea sa, cu siguranta este vorba de doua luni. În afara de asta pozitia ciudata a ceea ce pare a fi o lovitura îi indica cu precizie lui Isherwood faptul ca avem de-a face cu o lovitura intentionata, care i-a cauzat moartea, si nu în fata unui fapt fortuit, produs de o forma accidentala.

Un arheolog a intocmit o lista de suspecti printre apropiatii faraonului

Pina aici au ajuns investigatiile judiciare ale lui Isherwood. Restul activitatii a fost realizat de inspectorul Melvin care, studiind pe îndelete momentul istoric al lui Tutankhamon, a realizat o lista de suspecti printre apropiatii faraonului. În primul rind se afla preotul Ay, care a urcat pe tron imediat dupa Tutankhamon, casatorindu-se cu vaduva acestuia, Ankhesamon. Alt suspect ar fi Horemheb, general al armatei egiptene care a guvernat tara dupa Ay si a constituit începutul glorioasei dinastii XIX.
Trebuie de asemenea sa spunem, desigur, ca nu toti gindesc la fel si ca probele nu sînt atit de clare precum par. În acest sens, doctorul Robert Connoly de la Universitatea din Liverpool, unul din primii medici care a analizat cu raze X mumia lui Tutankhamon, nu este de acord cu cele legate de ideea unui asasinat. Semnul din partea posterioara a craniului s-a interpretat întîi ca o rana, apoi ca o uzura naturala a osului si în final ca o lovitura care a cauzat moartea regelui. La rîndul sau, osciorul care s-a descoperit în interiorul craniului a fost pentru unii  experti judiciari parte din sept, miscat pentru a putea extrage creierul, adica ipoteza care s-a vehiculat de la început.

Radiografia craniului lui Tutankhamon este absolut normala

Plecînd de la aceste date, dr. Robert Connoly crede ca nu exista nici un motiv special care sa justifice asasinatul lui Tutankhamon. Craniul, potrivit spuselor lui Connoly, este normal în întregime. Si de asemenea nu se putea considera vreo anomalie semnul descoperit lînga urechea dreapta si care s-a interpretat ca fiind urma lasata de impact. Prin urmare, Robert Connoly era categoric: radiografia craniului lui Tutankhamon este absolut normala, dupa cum a declarat la BBC într-un documentar despre Tutankhamon realizat si prezentat de Christopher Frayling. În final nu trebuie sa uitam marturia altui expert. Doctorul Nasry Iskander, directorul mumiilor din Muzeul din Cairo, a marturisit cu o anumita ocazie prudenta de care trebuie sa dea dovada cînd este vorba despre aceasta tema: Nu trebuie sa lasam deoparte problemele incredibile care au aparut în momentul în care a fost scos corpul regelui din sarcofagul sau. Orice miscare brusca a craniului i-ar fi putut desprinde mai mult de un fragment. În plus, propria imagine a faraonului a aratat în mod clar ca în timpul vietii a avut o problema legata de mers, posibil datorita unui accident suferit la cap sau datorita unei afectiuni ereditare. Sînt multe mumii care au prezentat la radiografii sau la autopsii unele deformari sau rupturi de oase si pentru asta nu trebuie sa ne gîndim ca au fost asasinate. Multi cercetatori de azi sînt surprinsi de cantitatea de lucruri de mîntuiala pe care le-au facut îmbalsamatorii din epoca faraonica si care au iesit la lumina mii de ani mai tîrziu, cînd egiptologii moderni s-au hotarît sa radiografieze corpurile. Picioare taiate pentru ca nu încapeau în sarcofag, brate absente, dubluri de capete sau oase rupte prin toate partile sînt cîteva din surprizele pe care le-au putut avea judiciarii moderni dupa ce au analizat cîteva din mumii. Si, repet, ele nu indica faptul ca în Egiptul antic aveau loc ritualuri stranii cu cadavre, nici altceva asemanator.
Daca ar fi fost asasinat ar trebui sa ne gîndim din ce cauza. În primul rînd, istoria de atunci a Egiptului este destul de confuza. Antecedentele existente în schimbarile religioase au provocat desigur mai multe represalii, inclusiv în interiorul palatului. Multe dintre ele s-au încheiat cu moartea vreunui demnitar sau preot. În zilele noastre, la nivelul de cunostinte pe care-l avem despre viata în perioada Amarna, totul este o simpla speculatie. În diverse ocazii s-a vehiculat ideea ca misterioasa disparitie a lui Nefertiti sau chiar sfîrsitul domniei lui Akhenaton si succesiunea lui Semenkhare au fost înconjurate de crime de stat justificate cu restauratia clerului din Amon în Teba.

În adolescenta, Tutankhamon ar fi putut fi manipulat de clerul Amon

Si cu Tutankhamon s-ar fi putut întîmpla la fel. Odata recuperata hegemonia zeului Amon în toata valea Nilului si teritoriile din fîsia siriano-palestiniana, Tutankhamon nu ar fi trebuit sa fie util nimanui si este posibil sa fi fost asasinat de succesorul sau Ay, asa cum pretinde Bob Brier în cartea sa. Tutankhamon a fost, efectiv, Ultimul Fiu al Soarelui. În adolescenta sa ar fi putut fi manipulat de clerul Amon si, asa cum spunem astazi, sa fie adaptat vechii ideologii religioase. Dar nimeni nu ne poate asigura ca pe masura ce faraonul înceta sa mai fie exact acest lucru, un copil, dintr-un motiv necunoscut Tutankhamon va începe sa tina socoteala la tot ce i se întimpla; îsi va aduce aminte cu nostalgie de adevaratul sau trecut atonian si îi va trece prin cap sa se întoarca la originile sale. Din aceasta cauza, este posibil ca prezenta lui sa nu-l mai intereseze pe atotputernicul cler Amon. Cu siguranta, asa cum spunea Nasry Iskander, niciodata nu vom sti adevarul. 
 
 Sanda Lucica Belciu

N.R. Textul de mai sus reprezinta prezentarea unui extras din volumul Ultimul Fiu al Soarelui, semnat de Nacho Ares in 2002 la Operon-Madrid. Extrasul a fost publicat in revista madrilena Enigmas.

A CINCEA LUME - indienii Hopi

A CINCEA LUME - indienii Hopi
“Cind steaua albastra Kachina va rasari in Rai, va aparea a cincea lume”



O straveche profetie a indienilor Hopi spune: cind steaua albastra Kachina va rasari in Rai, va aparea a cincea lume. Numele Hopi pentru steaua Sirius este Steaua Albastra Kachina. Aceasta va fi ziua purificarii, cind aceasta stea va dansa in piata si-si va scoate masca.

 Cele noua semne ale profetiei

Profetia Hopi vorbeste de doua Kachinas gemene - alba si albastra.
Acesta este primul semn: am spus despre sosirea oamenilor cu pielea alba, ca Pahana, dar care nu traiesc ca Pahana - oameni care au luat pamintul care nu le apartinea si care si-au lovit inamicii cu tunetul (arme).
Acesta este al doilea semn: paminturile noastre vor vedea venind rotile de tors pline cu voici (masini).
Acesta este al treilea semn: un ciudat animal, ca un bivol dar cu coarne foarte lungi, va invada in numar mare paminturile (vite cu coarne mari).
Acesta este al patrulea semn: pamintul va fi strabatut de serpi din fier (caile ferate).
Acesta este al cincilea semn: pamintul va fi strabatut in zig-zag de o uriasa pinza de paianjen (liniile de curent si telefonie).
Acesta este al saselea semn:  pamintul va fi strabatut in zig-zag cu riuri de piatra care vor face picturi in soare (soselele si mirajele pe care le produce soarele ca efect al stralucirii sale).
Acesta este al saptelea semn: veti auzi marea intunecata serpuind si multe vietuitoare murind din cauza ei (deversarile de petrol).
Acesta este al optulea semn: veti vedea multi tineri purtind parul lung ca oamenii nostri, venind si alaturindu-se triburilor noastre, invatind din intelepciunea noastra (curentul hippy).
Aceste este al noualea si ultimul semn: veti auzi de locurile din Rai, de deasupra pamintului care vor cadea cu un zgomot puternic. Va aparea Steaua Albastra. Foarte curind dupa aceasta ceremoniile populatiei Hopi vor inceta.



Marea distrugere care va cutremura lumea

Semnificatia marii distrugeri este aici: lumea se va cutremura in toate partile. Oamenii albi se vor lupta cu cei de pe alte meleaguri - aceia obsedati  de prima lumina a intelepciunii. Vor fi multe coloane de fum si foc cum omul alb a facut in desert, nu departe de aici. Cei care vor sta si locui in locurile tribului Hopi vor fi in siguranta. Apoi va mai trece mult timp pina la reconstructie. Si curind, foarte curind dupa aceea, Pahana se va intoarce. El va aduce lumina celei de-a cincea lumi. El va planta semintele intelepciunii in inimile noastre. Poate ca acum aceste seminte au fost plantate. Acestea vor netezi calea spre aparitia celei de-a cincea lumi.

Roca Profetiei Hopi din Grand Canyon

Linga rezervatia Hopi din Arizona se gaseste o stinca de gresie pe care se afla gravata o inscriptie a trecutului, prezentului si viitorului. Acest loc este mai cunoscut ca Roca Profetiei Hopi. Piatra povesteste celor din tribul Hopi ca a aparut din pamint spre suprafata pamintului. Amplasarea actuala este in Marele Canion.

Migratii ciudate ale stincii care prevestesc sfirsitul

Povestea descrie cum Stinca Profetiei arata cum liderii clanului Hopi au migrat in patru directii, apoi s-au intors spre stinga - formind simbolul zvasticii. Clanurile care au urmat migratia in patru directii - apoi s-au intors spre stinga - au format inversul simbolului zvasticii. Dupa calatoria in patru directii ei s-au intors la centru. Cind vor atinge centrul va fi sfirsitul virstei a patra.

Omul cu doua inimi trebuie sa se hotarasca

Stinca Profetiei Hopi povesteste clar despre existenta a doua inimi individuale. Persoana cu doua inimi este cea care gindeste cu capul mai curind decit cu inima. Se face referire la functionarea predominanta a partii stingi a creierului care coordoneaza gindirea analitica. Persoana care gindeste cu inima utilizeaza partea dreapta a creierului, cea responsabila de gindirea intuitiva. Frecvent, omul modern este neechilibrat din cauza ca traieste intr-o societate dominata de gindirea analitica a partii stingi a creierului.
Roca Profetiei Hopi arata ca oamenii cu doua inimi au sansa sa aleaga sa gindeasca cu inima sau sa continue sa gindeasca numai cu capul. Daca vor alege ultima varianta, aceasta va conduce la autodistrugere; daca insa vor alege sa gindeasca cu inima, ei s-ar putea intoarce, treptat, spre modul natural de supravietuire.

Cele trei lumi cutremurate ne reamintesc ca sintem frati

Pe Piatra Profetiei Hopi sint trei cercuri care reprezinta trei lumi cutremurate. Creatorul va produce trei lumi nesigure, cutremuratoare, pentru a reaminti oamenilor despre inrudirea noastra.
Prima lume nesigura va fi reorganizata cind gindacul de pe panglica se va agita in aer. Aceasta este interpretat ca fiind un avion. Avioanele au fost prima oara folosite in timpul primului razboi mondial. Deci, acest razboi poate insemna prima lume nesigura, cutremurata.
A doua lume nesigura va fi reorganizata cind omul va folosi simbolul migratiei Hopi (zvastica) in razboi. Deci, al doilea razboi mondial este a doua lume nesigura.
A treia lume nesigura va fi reorganizata de acoperirea cu o manta rosie.
Ar putea sa insemne aparitia comunismului in Rusia, China?

 Documentar de Cristina Matache