Am adaugat pe site Plata Online în Rate egale fără dobânda prin card de cumpărături

Am adaugat pe site Plata Online în Rate egale fără dobânda prin card de cumpărături Plata Online în rate egale fără dobânda prin card de cumpărături     Am adaugat pe site începând de astăzi, pe lângă plata automată cu cardul, plata în rate egale fără dobândă, pentru a veni în întâmpinarea celor care doresc să achizitioneze pachete mai mari de servicii sau produse și de asemeni, pentru varianta de plată integrală a cursurilor noastre online. Credem că vă va fi de ajutor această variantă de plată și vă așteptăm să pășim împreună pe Calea  dezvoltării personale și spirituale, către Binele cel mai Înalt posibil pentru fiecare dintre dumneavoastră si pentru noi, de asemenea, așa cum am facut-o și în ultimii 12 ani aici, la Karanna Academy©. Detaliile despre variantele de plată în rate găsiți mai jos:   Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege nu... https://www.evolutiespirituala.ro/am-adaugat-pe-site-plata-online-in-rate-egale-fara-dobanda-prin-card-de-cumparaturi/?feed_id=43114&_unique_id=644d212436879