Manipulari in domeniul Spiritualitatii

Manipulari in domeniul Spiritualitatii Manipulari in domeniul Spiritualitatii   Mă gândeam azi la conceptul acesta de Lumina - întuneric, bine - rău, dualitatea de care știm cu toții și la cum s-a ajuns în etapa asta cu pasivitatea, iubirea, compasiunea, etc. Am vrut să mă gândesc la toate acestea dpdv psihologic. Și uite ce am constatat: Logic, gândind cu mentalul inferior, aceasta pare a fi calea corecta. Adică, am văzut cu toții oameni răi, brutali, agresivi, și cu toții am fost de acord la acel moment că acei oameni sunt RĂI, involuați dpdv spiritual, pentru că nu-i așa, nu este nimic sfânt, BUN, sau înălțător în a chinui un suflet. Până aici raționamentul este CORECT. Dar ce s-a întâmplat din acest punct a făcut posibil curentul general de opinie care acum este la mare moda. Cineva s-a gândit că nu vrea să fie că acel barbar agresiv, RĂU, violent și lipsit de sclipire spirituala și evoluție. Așa că a hotărât să facă EXACT INVERS decât a văzut că făcuse bruta. Așa că a ales să spună, că pentru a fi evoluat și ... https://www.evolutiespirituala.ro/manipulari-in-domeniul-spiritualitatii/?feed_id=24297&_unique_id=63d3f92c97fcb