Rugaciune de protectie - Platoşa Sfântului Patrick

Rugaciune de protectie - Platoşa Sfântului Patrick Rugaciune de protectie - Platoşa Sfântului Patrick   Mă leg astăzi Cu vârtutea cea tare a chemării Treimii: Cred în Treimea în Unime, Făcătorul a toate. Mă leg astăzi Cu vârtutea Întrupării lui Hristos şi a Botezului Său, Cu vârtutea Răstignirii Sale şi a Îngropării, Cu vârtutea Învierii Sale şi a Înălţării, Cu vârtutea Venirii Sale în Ziua Judecăţii. Mă leg astăzi Cu vârtutea dragostei serafimilor, În ascultarea îngerilor, În nădejdea învierii spre răsplată, În rugăciunile Patriarhilor, În prorociile Profeţilor, În propovăduirea Apostolilor, În credinţa Mărturisitorilor, În nevinovăţia sfintelor fecioare, În faptele oamenilor drepţi. Mă leg astăzi Cu puterea Cerului, Cu lumina soarelui, Cu strălucirea lunii, Cu frumuseţea focului, Cu scânteierea fulgerului, Cu iuţimea vântului, Cu adâncimea mării, Cu trăinicia pământului, Cu tăria pietrelor. Mă leg astăzi Pentru ca Puterea lui Dumnezeu să mă povăţuiască, Tăria lui Dumnezeu să mă sprijinească, ... https://www.evolutiespirituala.ro/platosa-sfantului-patrick/?feed_id=21183&_unique_id=63935c728bbe9