Rugaciune Shamanica

Rugaciune Shamanica Rugaciune Shamanica   Mama Pamant, multumesc pentru frumusetea si pentru iubirea ta Stiu ca iti pot spune toate problemele mele si tu ma vei asculta intotdeauna. Stiu ca sunt binecuvatat pentru ca imi permiti sa traiesc pe suprafata Ta Iti cer iertare pentru tot raul care se intampla pe Pamant Si te rog sa-mi dai puterea si iubirea ta, ca sa pot si eu sa trimit mai multa putere si mai multa dragoste in lume.   Tata ceresc, maret tata al tuturor Multumesc pentru toata frumusetea si dragostea din lume. Cer de la tine lumina, iubire si intelepciune Ca sa pot sa dau si eu lumii mai multa lumina, iubire si intelepciune Pentru ca eu sunt doar oglindirea ta.   Bunica Luna Multumesc pentru lectiile, intelepciunea si energia pe care o imparti in lume Cer ghidare, cunoastere si dragoste Astfel incat sa pot trimite mai multa cunoastere si dragoste in lume.   Bunicule Soare, Multumesc pentru dragostea, lumina si viata de pe aceasta planeta Cer de la tine putere, lumina, drag... https://www.evolutiespirituala.ro/rugaciune-shamanica/?feed_id=18073&_unique_id=634975a072a01