O poveste personala - Fragment din "Manualul Ascensiunii" De Dr. Joshua David Stone

O poveste personala - Fragment din "Manualul Ascensiunii" De Dr. Joshua David Stone O poveste personala Fragment din "Manualul Ascensiunii" De Dr. Joshua David Stone   Pentru a face chiar mai usor de inteles monada, sufletul si personalitatea, as vrea sa va povestesc propria-mi experienta despre felul in care aceasta teorie s-a legat de evolutia mea ca extensie de suflet. In cercetarile pe care le-am facut cu privire la felul in care ma afecteaza personal toate acestea, am aflat ca din grupul meu de suflete patru dintre extensiile de suflet inrudite se mai aflau in incarnare iar alte opt se intorsesera in planul interior. Una dintre extensiile mele de suflet era o femeie din Pleiade si alte doua erau pe planete din aceasta galaxie, de numele carora nu auzisem niciodata. In privinta celor 144 de extensii de suflet inrudite, trei sferturi dintre ele nu se mai aflau in incarnare si un sfert mai erau inca incarnate in universul material. Atunci cand cineva atinge un anumit nivel de initiere, de obicei sufletul incepe sa-si readuca unele dintre extensi... https://www.evolutiespirituala.ro/o-poveste-personala-fragment-din-manualul-ascensiunii-de-dr-joshua-david-stone/?feed_id=17248&_unique_id=6333386f6d214