CARTE TIPARITA - 7 PAŞI PENTRU SCHIMBARE

CARTE TIPARITA - 7 PAŞI PENTRU SCHIMBARE Am vrut sa ma schimb. Chiar am vrut. Ani de zile am vrut sa ma schimb, sa schimb ceva in viata mea, dar cu toate astea nu am facut nimic. De ce? Pentru ca nu stiam cum sa fac asta, de unde sa incep, daca sa incep. Obișnuința este un inamic redutabil, dar frica… FRICA este cea care cu adevarat te paralizează. “Daca ceva merge, nu schimba nimic.” – este o vorba celebra. Dar daca NU merge, atunci ce faci? SCHIMBI CEVA! Si cel mai bine este sa incepi cu tine. Asa ma gandeam acum cativa ani, cand mi-am facut curaj si am facut primul pas: am luat decizia de a face acea schimbare pe care o asteptam de ani de zile. Apoi am mai facut unul, si inca unul, si uite asa, aproape fara sa-mi dau seama am reusit sa realizez ce mi-am propus. Dar nu am uitat niciodata cati ani am pierdut, asteptand sa se schimbe viata pe langa mine in loc sa ma schimb eu dupa viata. Cea mai frecventa greseala pe care o facem este sa ne asteptam sa se schimbe toti ceilalti nu noi. E cel mai simplu asa. Dar nu functione... https://www.evolutiespirituala.ro/produs/carte-tiparita-7-pasi-pentru-schimbare/?feed_id=9262&_unique_id=62571a708ad28