Rugaciune Shamanica

Rugaciune Shamanica


Mama Pamant, multumesc pentru frumusetea si pentru iubirea ta
Stiu ca iti pot spune toate problemele mele si tu ma vei asculta intotdeauna.
Stiu ca sunt binecuvatat pentru ca imi permiti sa traiesc pe suprafata Ta
Iti cer iertare pentru tot raul care se intampla pe Pamant
Si te rog sa-mi dai puterea si iubirea ta, ca sa pot si eu sa trimit mai multa putere si mai multa dragoste in lume.

Tata ceresc, maret tata al tuturor
Multumesc pentru toata frumusetea si dragostea din lume.
Cer de la tine lumina, iubire si intelepciune
Ca sa pot sa dau si eu lumii mai multa lumina, iubire si intelepciune
Pentru ca eu sunt doar oglindirea ta.

Bunica Luna
Multumesc pentru lectiile, intelepciunea si energia pe care o imparti in lume
Cer ghidare, cunoastere si dragoste
Astfel incat sa pot trimite mai multa cunoastere si dragoste in lume.

Bunicule Soare,
Multumesc pentru dragostea, lumina si viata de pe aceasta planeta
Cer de la tine putere, lumina, dragoste si bucurie
Astfel incat sa pot trimite mai multa putere, iubire, lumina si bucurie in aceasta lume.

Chem acum natiunilor stelare, toate planetele si sistemeleor stelare,
Multumesc pentru energia voastra,
Pentru dragoste si protectie.

Multumesc tuturor stramosilor si rudelor
din partea tatalui, din partea mamei si din partea mea
cei din aceasta lume si cei din alte lumi
Va multumesc pentru ghidare, lectii si intelepciune
Pentru protectie si iubire.

Multumesc tuturor fratilor si surorilor intru lumina din Marele Univers,
si tuturor ajutoarelor uitate sau nestiute,
pentru dragostea, lumina si lectiile pe care ni le ofera
Multumesc pentru ghidare.

Multumesc pentru toate plantele, animalele din lume, totemurile
Tot ceea ce are viata in aceasta dimensiune si in altele
Spiritele copacilor, aerul, focul, apa, pamantul, eterul
Estului, Sudului, Vestului si Nordului si maestrilor din aceste puncte cardinale.

Multumim pentru lectii, inteleciune, mesajele de lumina si iubire.
Multumim ingerilor si fiintelor de lumina pentru iubire si invataturi.

Multumesc Sinelui meu pentru ca mi-a permis sa fiu cine sunt
Sunt cine sunt si imi place acest lucru
Suntem cu totii Unul, toti suntem Una
Totul este asa cum trebuie sa fie
Totul este Dragoste!