ARHANGHELUL MIHAIL - MEDITAŢIA PENTRU TĂIEREA LEGĂTURILOR PSIHICE

ARHANGHELUL MIHAIL


MEDITAŢIA  PENTRU  TĂIEREA  LEGĂTURILOR  PSIHICE


Sunt Mihail. O persoană a întrebat astăzi ce se poate face pentru a putea dezlega conexiunile nedorite create între oameni. Conexiuni prin care energia curge înainte şi înapoi. Câţiva dintre voi sunt familiarizaţi cu lecţiile pe care le-am dat şi cu alte ocazii despre cum se taie aceste legături.

Tăierea legăturilor psihice este una din slujirile mele faţă de umanitate. Este un serviciu pe care îl ofer cu mare bucurie şi plăcere. Cînd ceri tăierea tuturor legăturilor psihice trebuie să ştiţi că aceste legături sunt strâns legate între ele şi că fiecare în parte te leagă de evenimente, timpuri şi locuri trecute.

Cînd afirmi că vrei ca toate legăturile psihice să fie tăiate. Toate vor fi tăiate. Este inutil să ceri ca numai anumite legături să fie tăiate iar celelalte să rămână intacte. Prin lucrarea pe care eu o fac, toate legăturile psihice pe care le-ai putea avea cu anumite persoane vor fi tăiate. Aceasta te va elibera de sub legea cauzei şi efectului şi a legii karmei. Tăierea tuturor legăturilor psihice te va elibera de oameni individuali, grupuri de oameni, locuri, ţări. Te va elibera de efecte care îşi au cauza în vieţi trecute. Te poate elibera de toate efectele nedorite ale acţiunilor şi gândurilor tale din toate vieţile tale anterioare. Ceea ce pot să vă ofer este libertatea căci este ceea ce toţi meritaţi.

 Cum este această lucrare săvârşită? O săvârşesc cu sabia mea căci eu sunt Arhanghelul Mihail, iar sabia mea este de culoarea albastru electric.
Mă puteţi imagina ca pe un cavaler medieval îmbrăcat în armură, care în loc să fie argintie emanând lumină albă - este albastră electric, emanând lumină albastră-electric.
Pot să săvârşesc lucrarea oricând simţiţi că vă este necesar. Trebuie numai să afirmi că  vrei ca această lucrare să fie făcută în numele vostru (tău). Dacă nu faci afirmaţia că vrei acest serviciu- eu nu voi interveni pentru că nu am învoire de la Stăpânii Karmei şi de la alte puteri cereşti ca să intervin în viaţa voastră fără a fi invitat.
Aştept ca voi să mă invitaţi să intervin în vieţile voastre într-un mod pozitiv, Pot nu numai să tai legăturile psihice care te ţin legat ci şi să vă protejez cu coloane de lumină cosmică.
Această protecţie vă va feri de tot ce nu este al luminii şi tot ce nu lucrează în concordanţă cu voinţa divină. Sunt momente în cursul unei zile, fie că sunteţi treji sau dormind, când puteţi utiliza această protecţie a coloanei de lumină. Aceasta înseamnă că puteţi trăi în interiorul acestui tub de protecţie care îşi are originile în Dumnezeu Însuşi.

Cum ceri acest serviciu? Nu este greu pentru că Arhanghelul Mihail este mereu disponibil celor care au nevoie de ajutorul său. Nu este deloc vorba de a apela la serviciile preoţilor, a fi religios, ceremonial sau pios.
Este numai nevoie de o simplă cerere, de o afirmaţie. E necesar să afirmi că doreşti ca Arhanghel Mihail să îţi taie toate legăturile psihice pe care le ai cu persoane încarnate sau desâncarnate. Trebuie să ştii că orice relaţie pe care ai avut-o, toate schimburile de energie cu fiinţe din lumea aceasta sau din lumea de dincolo au creat fire invizibile care te leagă de acele fiinţe cu care ai interacţionat.

Aceste fire sunt ca nişte conducte ale energiei Karmei care astfel se revarsă din trecut în viaţa ta actuală. Aceste fire psihice vă fac să deveniţi propriile voastre victime. Victime ale propriilor voastre acţiuni, vorbe, a propriilor voastre fapte.A devenit posibil  acum ca să preschimbaţi aceste energii în energia luminii spirituale, energia iubirii.

Poţi gândi: „Nu am fost niciodată rău” şi aşa poate fi, nu ai făcut niciodată fapte rele. Ţine cont că nu există aşa ceva ca bun sau rău şi nici judecată a ceea ce este bun sau rău pentru că prin compasiune şi iubire nu există nimic altceva decât „a fi”. Trebuie deasemenea să înţelegeţi că mulţi dintre voi aţi făcut în vieţi precedente fapte bune, prin care v-aţi pus în serviciul umanităţii şi credeţi, voi, aţi acumulat karmă bună în loc de karmă rea. Eu vă  mărturisesc că tot ceea ce reprezintă karmă este o încărcătură nedorită că orice reprezintă karmă trebuie echilibrat (anihilat). Soluţia la karmă este tăierea legăturilor psihice cu trecutul ceea ce este foarte simplu.

 Afirmă: „Arhanghel Mihail, afirm că doresc ca tu să tai toate legăturile mele psihice cu toate fiinţele umane, atât încarnate cît şi desâncarnate”. Mulţi vor simţi că nu vor să-şi taie legăturile psihice cu fiinţa iubită, cu soţul sau soţia, copii şi familie. Dragostea trebuie să fie necondiţionată, pentru că dacă dragostea ta este necondiţionată, ea nu are nevoie de legături psihice cu cei dragi pentru că legăturile psihice te ataşează nu te eliberează. Fii numai convins că iubirea există. Nu poţi pune condiţii în iubire ca spre exemplu: „Dacă faci asta pentru mine, eu am să te iubesc”. Dragostea adevărată este necondiţionată prin urmare nu contează dacă eşti legat psihic sau nu.  A venit timpul libertăţii, a venit vremea ca tu să îţi asumi propira putere cu fermitate şi candoare, cu compasiune. Nu îţi da puterea ta altuia, nici celor dragi ţie, nici soţiei, nici soţului sau familiei, preoţilor sau altor sisteme de control. Fă-ţi datoria acolo unde eşti cu răspundere dar fă-o cu compasiune şi dragoste necondiţionată.

Repetă după mine „Arhanghele Mihail, afirm că vreau ca tu să tai toate legăturile  mele psihice cu toate fiinţele umane atât încarnate cât şi desâncarnate”. Folosind această afirmaţie, ea te face liber. Tu însuţi vei simţi o uşurare atunci când o vei folosi. E ca şi cum ai fi purtat pantofii grei de ciment pentru multă vreme iar acum te simţi eliberat. Pantofii grei de ciment te-au ţinut legat de energiile karmei tale. Acum că ai cerut tăierea legăturilor psihice te simţi uşor, fericit şi liber. Pentru mulţi oameni este dificil ca să-şi păstreze acel nivel de conştiinţă care îi fereşte de a mai crea noi legături psihice. Nu spun aceasta ca să vă critic ci doar ca să vă îndemn să folosiţi această afirmaţie în fiecare seară înainte de culcare. Afirmarea tăierii legăturilor psihice spusă  zilnic vă va ajuta să dobândiţi libertate, libertatea de spirit.

Un alt lucru pe care vreau să vi-l dăruiesc este „stâlpul de lumină”. Din nou vă repet că este foarte uşor să-l obţineţi. Doar trebuie să afirmaţi „Arhanghele Mihail, afirm că doresc un stâlp de lumină”. Să ştiţi că până când nu afirmaţi că doriţi ajutorul nostru, noi nu avem voie să intervenim asupra cursului vieţii voastre. După ce ai făcut aceste două afirmaţii în diferite ocazii noi vom înţelege că ne daţi voie să intervenim şi atunci totul se va face automat doar spunând: „Mihail stâlp de lumină” şi veţi avea stâlpul de lumină.
E de la sine înţeles că nu fac această lucrare de unul singur. Am la dispoziţia mea o armată de îngeri de lumină. Ei au fost destinaţi ca să mă ajute încă din momentul creaţiei aşa cum eu am fost destinat de către creator ca să fiu protectorul tuturor raselor umane.

Nici nu se poate pune problema că mă poţi deranja :”Nu-l pot bate la cap pe Mihail care poate este sătul de nenumăratele cereri ale mele zilnice pentru protecţie. Credeţi-mă că mă bucură să vă văd lucrând pentru sinele vostru spiritual iar somnul şi odihna sunt ultimile lucruri de care aveam nevoie. Dacă ai probleme cu somnul din cauza coşmarelor sau alte interferenţe în timpul somnului, dacă eşti confruntat cu influenţe venind de la acei fraţi ai noştri care au trecut de partea întunericului sau de la fiinţe extraterestre care nu servesc lumina poţi să mă chemi ca să te apăr în orice situaţie ai fi, oricât de periculoasă.


Este un lucru pe care vreau să-l clarific. Mulţi oameni vorbesc de fraţi şi surori veniţi din spaţiu, de extratereştri. Dragii mei prieteni, înainte de a te apropia sau urca pe orice navă spaţială materializată întreabă-i pe ocupanţii ei dacă lucrează cu lumina şi dacă sunt una cu lumina”. Insistaţi ca să vi se răspundă la aceste întrebări pentru că dacă ei lucrează cu lumina ei vor răspunde numaidecât. „Sunt una cu lumina”. Dacă ei nu lucrează cu lumina le va fi imposibil să folosească aceste cuvinte pentru că atunci când faci afirmaţia „Sunt una cu lumina”, eşti lumină. Ei se pot eschiva spunând „Nu poţi vedea că sunt lumină?" sau să încerce alte strategii. Este posibil ca ei să se deghizeze apărând ca şi fraţii noştrii de lumină. Dacă nu îţi răspund curat „Sunt al luminii” sau „Sunt una cu lumina”, atunci cheamă-mă pe mine şi legiunile mele îngereşti şi vei avea protecţie totală. Fraţii întunecaţi nu vor putea face altceva decât să plece.


Dragi prieteni, vă las acum nu cu un gând care să vă îngrijoreze ci cu unul care să vă dea de gândit şi care să vă dea încredere şi fericire. Sunt Mihail Arhanghelul. Vă iubesc pe toţi. Adonai. Acest mesaj a fost analizat de John Armitaj pe 21 octombrie 1995, în timpul unui Workschop  în Jersey Insulele Canal.